Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.

Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Produsele trebuie trimise tot asa cum au fost primite, in ambalajul original cu toate accesoriile incluse / cadourile primite, ambalate corespunzator pentru a ajunge intacte la noi.
Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

Adresa de returnare a produselor este:

Lechpol Electronic
Calea Santandrei 64B
Oradea – BIHOR

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Returnarea contravalorii produselor returnate se face prin virament bancar in contul transmis pe e-mail de catre Dumneavoastra cu precizarea ca titularul contului trebuie sa fie aceeasi persoana pe numele careia s-a emis factura.

IMPORTANT
Nu se accepta returul produselor de ingrijire personala, de igiena sau accesorii medicale daca au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protectie a sanatatii clientilor sau din motive de igiena. Exemplu produse: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, perii curatare faciale, pile electrice, termometre, periute de dinti, rezerve capete periute de dinti etc.
Electrocasnicele in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie trimise curatate pentru ca returul sa fie acceptat.
Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat.
Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator / distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Nu se accepta produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice dupa receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si / sau interventii neautorizate etc.

Sus