Site-ul teesa.ro este administrat de S.C. Lechpol Electronic S.R.L, cu sediul social in Resita, Caras Severin, B-dul Republicii 5, avand codul de inregistrare fiscala RO22976532, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J11/1142/2007. In cuprinsul prezentului document urmeaza sa fie referita ca si Teesa.

Teesa face eforturi sustinute pentru acuratetea informatiilor prezentate. Cu toate acestea, se impune mentiunea ca descrierile produselor au caracter informativ, iar unele produse livrate pot diferi de prezentarea de pe site. De asemenea, pretul produselor prezentate poate fi modificat fara o notificare in prealabil.

Promotiile prezentate pe site sunt valabile in limita stocului disponibil, fara atragerea obligativitatii din partea Teesa in cazul epuizarii stocului.

Prin accesarea site-ului teesa.ro se considera ca acceptati termenii si conditiile prezentate in continuare, precum si legislatia in vigoare.

Pentru a folosi acest magazin va obligati sa furnizati date exacte si corecte despre identitatea dumneavoastra / a firmei pe care o reprezentati si, de asemenea, ne dati acordul de a emite factura fiscala fara semnatura Dvs. Datele obtinute in urma completarii formularelor de inregistrare au caracter strict confidential si nu vor fi instrainate unui tert.

Reguli de vanzare:

  • Preturile de pe pagina de internet contin TVA.
  • Modalitatile de comanda sunt: magazin online, prin e-mail.

Comenzi

Pentru lansarea unei comenzi este necesar fie sa va creati un cont de utilizator, completand toate campurile obligatorii, fie, daca nu doriti sa aveti un cont permanent, sa lansati o comanda rapida, care presupune completarea urmatoarelor rubrici: e-mail, nume si prenume, numar de telefon si adresa de livrare.

In ambele variante, pentru plasarea unei comenzi, va rugam sa adaugati produsele alese in cosul de cumparaturi. Pentru aceasta, completati cantitatea dorita si apasati butonul "Adauga in cos". Vizualizati continutul cosului de cumparaturi apasand iconita cosului situata in partea dreapta sus.

Daca v-ati razgandit in privinta vreunui produs, este suficient sa apasati butonul marcat cu "X" pentru a-l sterge din cos. Cantitatile pot fi schimbate si din vizualizarea cosului. Actualizati cantitatea dorita si apasati pe butonul pentru modificare.

In cazul in care cantitatea solicitata este mai mare decat stocul disponibil, veti fi anuntati despre aceasta situatie.

Va rugam sa bifati optiunile "Sunt de acord cu termenii si conditiile privind Protectia Datelor cu caracter Personal" si "Declar pe propria raspundere ca am implinit 16 ani". Site-ul va trimite un e-mail de confirmare comanda.

In situatia in care ati gresit unul sau mai multe produse din comanda, va rugam ca, in cel mai scurt timp din momentul in care ati observat greseala dumneavoastra, sa trimiteti in scris corectarea dorita pe adresa de e-mail [email protected].

Livrare

Perioada de livrare a comenzii este de aproximativ 2 (doua) zile lucratoare si se realizeaza prin intermediul societatii de curierat GLS.

Taxa de livrare este de 16.8 lei + TVA pentru comenzile cu valoare mai mica de 250 lei (19.99 lei TVA inclus).
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 250 lei.

Retur produse

Potrivit OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile.
Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua "la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor."

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati pe noi Lechpol Electronic SRL, Calea Santandrei, nr. 64B, Oradea, jud. Bihor, tel: 0359.453.700, [email protected] cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu e-mail.
De asemenea, puteti completa si transmite electronic de pe site-ul nostru teesa.ro formularul standard de retragere. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare prin virament bancar in contul transmis pe e-mail sau in formular de catre Dumneavoastra cu precizarea ca titularul contului trebuie sa fie aceeasi persoana pe numele careia s-a emis factura.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa
Lechpol Electronic
Calea Santandrei 64B
Oradea – BIHOR

fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Costul aproximativ este estimat la maximum 89 lei.

Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Produsele trebuie trimise tot asa cum au fost primite, in ambalajul original cu toate accesoriile incluse / cadourile primite, ambalate corespunzator pentru a ajunge intacte la noi.
Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si vreti sa le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Garantii

Fiecare produs beneficiaza de garantia specifica oferita de catre producatorul sau distribuitorul autorizat in Romania.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

In cazul defectiunilor de natura tehnica, exceptie facand cele survenite in urma utilizarii necorespunzatoare, produsul beneficiaza de garantie comerciala.

Va rugam sa expediati produsul in ambalajul original sau in orice alt ambalaj care sa asigure aceeasi siguranta a expedierii, insotit de certificatul de garantie si documentul care atesta achizitionarea produsului. Va rugam sa pastrati in conditii bune certificatul de garantie; orice deteriorari sau modificari ale acestuia vor duce la anularea garantiei!

Free Service Pick Up & Return

Daca produsul cumparat s-a defectat sau nu mai functioneaza dar este inca in garantie, noi asiguram reparatia gratuita prin Service Pick-up & Return.

Trimiteti un e-mail la adresa [email protected] cu numarul de factura, defectul produsului si un numar de telefon pentru contact. Va vom contacta pentru solicitarea detaliilor cu privire la ridicarea produsul.
Pentru expedierea produselor acestea se ambaleaza cu grija inainte de a le preda curierului, pentru a fi protejate in timpul transportului. Ridicarea produsului este gratuita.
Produsul va fi dus de catre curier in service-ul nostru de la Oradea pentru reparatiile necesare.
In termen de maxim 15 zile service-ul Teesa va repara produsul si apoi il vom inapoia, tot prin curier, in mod gratuit.
In cazul in care produsul nu este trimis ambalat corespunzator si ajunge deteriorat la noi va fi expediat inapoi pe costul clientului fiind scos din garantie.
De asemenea, daca produsul ajunge in service-ul Teesa si se constata ca este deteriorat, a fost utilizat necorespunzator sau in conditii improprii produsul nu va mai beneficia de garantie (va fi scos din garantie), iar reparatia si expedierea acestuia catre client se poate efectua doar contra cost. Costurile acestuia se vor comunica prin e-mail sau telefonic de catre departamentul service.

Comercializare prin SEAP/SICAP

Produsele pot fi comercializate si prin SEAP/SICAP. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail [email protected] sau telefonic la numarul 0359.453.700

Sus