Daca produsul cumparat s-a defectat sau nu mai functioneaza dar este inca in garantie, noi asiguram reparatia gratuita prin Service Pick-up & Return.
Trimiteti un e-mail la adresa office@teesa.ro cu numarul de factura, defectul produsului si un numar de telefon pentru contact. Va vom contacta pentru solicitarea detaliilor cu privire la ridicarea produsul.
Pentru expedierea produselor acestea se ambaleaza cu grija inainte de a le preda curierului, pentru a fi protejate in timpul transportului. Ridicarea produsului este gratuita.
Produsul va fi dus de catre curier in service-ul nostru de la Oradea pentru reparatiile necesare.
In termen de maxim 15 zile service-ul Teesa va repara produsul si apoi il vom inapoia, tot prin curier, in mod gratuit.
In cazul in care produsul nu este trimis ambalat corespunzator si ajunge deteriorat la noi va fi expediat inapoi pe costul clientului fiind scos din garantie.
De asemenea, daca produsul ajunge in service-ul Teesa si se constata ca este deteriorat, a fost utilizat necorespunzator sau in conditii improprii produsul nu va mai beneficia de garantie (va fi scos din garantie), iar reparatia si expedierea acestuia catre client se poate efectua doar contra cost. Costurile acestuia se vor comunica prin e-mail sau telefonic de catre departamentul service.